AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez

(ivy) and i'm marching on to the beat i drum

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité

(ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptySam 12 Mai - 13:26

Bienvenue chez toi ma belle I love you
j'ai hâte de lire ta fiche, ce personnage a l'air plein de promesse!
Revenir en haut Aller en bas
Ivy Parker

- prayers : 1860
- pseudo : spf
- multifaces : Elys + Lenny + Noah + Alma
- id card : Zendaya Coleman (me) sign by endlesslove
- registration : 12/05/2018
- côté coeur : la crème glacée, ça compte ? En tout cas, c'est vachement plus simple que les mecs

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: OPEN | colocs + Julian + Løne + you ?

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptySam 12 Mai - 14:03

Merci bien les gens, vous êtes des amours (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409

@Effie Gardner Elys n'en attendait pas moins de ta part (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409

@Julian Parker (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409
t'en fais pas, même pas besoin de grand frère protecteur, Mini Parker c'est une boulette (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 2241304790

The best people in life are free ♒︎ Baby, we're the new romantics, Come on, come along with me. Heart break is the national anthem, We sing it proudly. We are too busy dancing So get knocked off our feet. Baby, we're the new romantics.
moonlight shadow
Junon Gàio

- prayers : 964
- pseudo : menina
- id card : browning, lunaeye
- registration : 26/02/2018
- côté coeur : le vide

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: off

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptySam 12 Mai - 15:57

ohlala je trouve zendaya tellement belle (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 4045233519
(re) bienvenue I love you
Invité
Invité

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptySam 12 Mai - 17:43

Rebienvenue sur le forum avec cette demoiselle (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 3285058451 !
Bonne chance pour ta fiche et surtout amuses-toi bien parmi nous (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409 !
Invité
Invité

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptySam 12 Mai - 18:43

Re-Bienvenue parmi nous avec cette beauté divine I love you (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 444165661
Bon courage pour ta fiche ma beauté, très très bon choix (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409
Ivy Parker

- côté coeur : la crème glacée, ça compte ? En tout cas, c'est vachement plus simple que les mecs

PERFECT PEOPLE
- relations:

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 1:06

C'est vrai qu'elle est magnifique cette "petite" Zendaya (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 4285392232
Merci bien à vous trois (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409

The best people in life are free ♒︎ Baby, we're the new romantics, Come on, come along with me. Heart break is the national anthem, We sing it proudly. We are too busy dancing So get knocked off our feet. Baby, we're the new romantics.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 8:27

Zendaya est parfaite ! J’ai beaucoup apprécié le duo Zendaya/Zack dans The Greatest Showman :p
Re bienvenue en tout cas ! (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1617198228
Elys Gardner

- prayers : 3807
- pseudo : meg'
- multifaces : mini parker + lenny + noah
- id card : Chris Wood (littlewildling)
- registration : 20/02/2018
- côté coeur : Marié à Luna Diaz. I was made for loving you.

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: OPEN - Dottie - Wabaunsee - Effie - Gardners - Lou - Luna (fb) - Cassie + Luna + you?

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 11:12

Je suis sur téléphone alors flemme de changer de compte (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 4114782555

Merci beaucoup Liv (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409 c'est vrai que leur duo était beau, qu'il s'agisse du couple ou de la chanson (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 4285392232

Invité
Invité

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 15:35

Re bienvenuuuuue à toi et bon courage pour ta fiche (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 3721478607
sun of your nights
Dani Brock

- prayers : 18569
- pseudo : adoko/pauline
- multifaces : owen, sam
- id card : jlaw / twisty.rain (avatar) astra (sign)
- registration : 20/10/2017
- côté coeur : fiancée à clive

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: on

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 16:57

je pensais être passée déjà (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 4045233519
mais alors pas du tout ! (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409
rebienvenue chez toi (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 2716044874
le personnage promet (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 3107828866

milligan-brock - 03/09/2018 □ Fonder une famille, chérir son époux et son; les prendre jour et nuit dans ses bras, leur dire je t'aime, ''je vous aime, vous êtes tout pour moi, sans vous je n'existe pas''. voilà l'unique but d'une vie. //// H-F. Amiel
(ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 D3rcHTcl_o
Ivy Parker

PERFECT PEOPLE
- relations:

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 17:57

Y a pas de mal Dani (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1463667008

Merci les filles (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 2362022261

Invité
Invité

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyDim 13 Mai - 23:49

Re-bienvenue sur le forum ! (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 3285058451
Ivy Parker

PERFECT PEOPLE
- relations:

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyLun 14 Mai - 0:28

Merci ma belle (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409

sun of your nights
Dani Brock

- prayers : 18569
- pseudo : adoko/pauline
- multifaces : owen, sam
- id card : jlaw / twisty.rain (avatar) astra (sign)
- registration : 20/10/2017
- côté coeur : fiancée à clive

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: on

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 EmptyMar 15 Mai - 18:50

j'adore ta belle (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 4045233519
et je te valide (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 1137496409 j'ai hâte de vous voir rp avec julian (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 3854698690
avec une majorité de réponses b, je t'ajoute au MIDDLE OF NOWHERE (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 2840376880

milligan-brock - 03/09/2018 □ Fonder une famille, chérir son époux et son; les prendre jour et nuit dans ses bras, leur dire je t'aime, ''je vous aime, vous êtes tout pour moi, sans vous je n'existe pas''. voilà l'unique but d'une vie. //// H-F. Amiel
(ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 D3rcHTcl_o
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: (ivy) and i'm marching on to the beat i drum   (ivy) and i'm marching on to the beat i drum - Page 2 Empty

(ivy) and i'm marching on to the beat i drum
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2