AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez

I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Elys Gardner

- prayers : 3807
- pseudo : meg'
- multifaces : mini parker + lenny + noah
- id card : Chris Wood (littlewildling)
- registration : 20/02/2018
- côté coeur : Marié à Luna Diaz. I was made for loving you.

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: OPEN - Dottie - Wabaunsee - Effie - Gardners - Lou - Luna (fb) - Cassie + Luna + you?

I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMar 3 Avr - 21:12

J'te trouve quand même plus sexy avec Luna I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1463667008 mais Jesse, quel bon choix !
Il nous faudra un lien, j'crois que là on aura pas vraiment trop le choix encore une fois I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1463667008

Revenir en haut Aller en bas
beautiful and sweet
Effie Gardner

- prayers : 8003
- pseudo : lélia
- multifaces : marshall, walsh,
- id card : emilia sexy clarke / lux aeterna
- registration : 10/10/2017
- côté coeur : fiancée et éprise de ce loup infernal qui est entrée dans ta vie.

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: CLOSE

I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMar 3 Avr - 21:13

D'ailleurs je pense qu'ils ce connaissent bien I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3854698690

--- i'm yours
J'te promets une histoire différente des autres. Si tu m'aides à y croire encore.
Elys Gardner

- prayers : 3807
- pseudo : meg'
- multifaces : mini parker + lenny + noah
- id card : Chris Wood (littlewildling)
- registration : 20/02/2018
- côté coeur : Marié à Luna Diaz. I was made for loving you.

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: OPEN - Dottie - Wabaunsee - Effie - Gardners - Lou - Luna (fb) - Cassie + Luna + you?

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMar 3 Avr - 21:22

Si Effie a été avec lui pendant deux ans (ouais, j'ai été voir I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 4114782555 ) y a des chances oui !

T'façon faut que je te MP petit Julian, parce que ton p'tit monsieur m'a donné une idée I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 883654476

beautiful and sweet
Effie Gardner

- côté coeur : fiancée et éprise de ce loup infernal qui est entrée dans ta vie.

PERFECT PEOPLE
- relations:

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMar 3 Avr - 21:30

Ouii deux ans et je pense que toute la famille les voyaient rester ensemble très longtemps comme Elys/Luna quoi ! I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3731304568

--- i'm yours
J'te promets une histoire différente des autres. Si tu m'aides à y croire encore.
Julian Parker

- prayers : 407
- pseudo : justibanana
- multifaces : luna la licorne, will le politicien et løne la ballerine.
- id card : jesse williams + © draiotcha(avatar), gif de profil par MEG', old money (signature).
- registration : 03/04/2018
- côté coeur : trop tourmenter pour bien aimer son épouse.

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: (4/4) - ivy day, kingsley, rory, hayley.

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMer 4 Avr - 2:27

@Dani Brock je t'aime peut importe mon vava I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1137496409
@Opale Issakov I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 46729208
@Melvin Brock ils seraient un si beau duo, non ? I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 4114782555
j't'adore I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 294656587 I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 294656587
@Elys Gardner Je t'aime toi aussi, peut importe mon visage I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 4114782555
y leur faudra bien un lien!
Tu piques ma curiosité. C'est quoi cette idée? I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 2840376880
@Effie Gardner alors maman ourse m'aimerait encore tu crois? I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 4114782555
Invité
Invité

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMer 4 Avr - 8:38

Je suis perdue avec tous ces DC, TC I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1463667008 (Bon je peux parler, j'en ai quatre I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3522650090 )

Re-Bienvenue si je comprend bien I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1994752878

Avec ce joli choix, je serais ravie de tomber malade et d'être soignée par toi I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3522650090
C'est Ryan qui doit être heureux de ta venue I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1463667008 Pas grave, j'en profiterais pour le consoler I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1463667008 I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 2295174907

Bon courage pour ta nouvelle fiche beau gosse I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1137496409 I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 1994752878
Julian Parker

- prayers : 407
- pseudo : justibanana
- multifaces : luna la licorne, will le politicien et løne la ballerine.
- id card : jesse williams + © draiotcha(avatar), gif de profil par MEG', old money (signature).
- registration : 03/04/2018
- côté coeur : trop tourmenter pour bien aimer son épouse.

PERFECT PEOPLE
- relations:
- rp: (4/4) - ivy day, kingsley, rory, hayley.

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMer 4 Avr - 10:33

@Magnolia Belkhïr j'en veux plus un autre visage, mais j'avais besoin de masculinité un peu I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 2713938827
Ouais, disons qu'il n'y a plus que sous Nikki avec Luna que je l'embête I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3522650090
y pourra pas en vouloir à mes jolis yeux longtemps I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3285058451
je prendrai soin de toi volontiers I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 46729208
beautiful and sweet
Effie Gardner

PERFECT PEOPLE
- relations:

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 EmptyMer 4 Avr - 12:43

J'adore beaucoup mon beau Julian !! J'ai hâte de pouvoir jouer et avancer dans notre évolution de personnage. I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 2548584231
Je te valide, te voilà dans le groupe STAIRWAY TO HEAVEN I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 3285058451

--- i'm yours
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)   I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian) - Page 2 Empty

I just found out there's no such thing as the real world. Just a lie you've got to rise above. (julian)
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2